بیانیه پردیس   2009-06-16 13:46:37

.
بیانیه شورای پردیس دانشکده های فنی در رابطه با وقایع عصر 24 خرداد دانشکده فنی

o June 15, 2009 5:01 PM

هجوم نیروهای لباس شخصی به داخل دانشکاه تهران هجوم نیروهای لباس شخصی به داخل دانشکاه تهران


بامداد خبر

پايگاه اطلاع رساني كانون فني، دانشكده فني:
شوراي پرديس دانشكده هاي فني با انتشار بيانيه اي در رابطه با وقايع عصر 24 خرداد دانشكده فني، هجوم نيروهاي لباس شخصي را به دانشكده فني به شدت محكوم كرده و خواهان بررسي جدي واقعه و شناسايي، دستگيري و محاكمه مهاجمين شد. اين بيانيه درپي مي آيد.

بسمه تعالي

دانشجويان و دانشگاهيان عزيز
عصر روز يكشنبه 24 خرداد 1388، پرديس دانشكده­هاي فني دانشگاه تهران شاهد وقايع و حوادث اسفباري بود كه در تاريخ انقلاب اسلامي بي­سابقه است. نيروهاي لباس شخصي در حضور منفعل نيروهاي انتظامي، به زور وارد حريم دانشگاه شدند و سپس با شكستن درب و شيشه­ها به ساختمان دانشكده­ فني هجوم آورده و به ارعاب اساتيد، دانشجويان و كاركنان و تخريب اموال دانشكده پرداختند و سپس با تهديد اساتيد حاضر، دانشجوياني را كه براي امتحانات مشغول مطالعه و درس خواندن بودند به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و تعدادي را نيز دستگير و با خود برده­اند. دانشكده فني و دانشگاه تهران پس از واقعه­ي 16 آذر 1332 شاهد چنين هتك حرمتي به ساحت مقدس علم و دانش نبوده است.
شوراي پرديس دانشكده­هاي­ فني ضمن ابراز همدردي با دانشجويان و خانواده­هاي آنان اين اعمال غير انساني و هجوم خصمانه به كوي دانشگاه را به شدت محكوم مي­كند و خواستار بررسي جدي واقعه و شناسايي، دستگيري و محاكمه مهاجمين است.

شوراي پرديس دانشكده هاي فني
25/3/88

همچنين اين شورا در بيانيه ديگري امتحانات دانشكده فني را تا اطلاع ثانوي لغو كرد. متن اين بيانيه به اين شرح است.
لغو کليه امتحانات پرديس تا اطلاع ثانوی

با توجه به وقايع شامگاه يكشنبه 24 خرداد 1388 در دانشكده فني و كوي دانشگاه، برگزاري امتحانات نيمسال دوم سال 88-87 بر اساس درخواست هاي مكرر دانشجويان و اساتيد لغو و تاريخ برگزاري امتحانات متعاقباً اعلام خواهد شد.
شوراي پرديس دانشكده هاي فني


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات